Umowy serwisowe
Jedną z podstawowych działalności naszej firmy są stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy z Klientem zapewnia wysoką jakość pracy jego systemu komputerowego. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych (np. sieci). Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania,a zarazem obniżenie jednostkowych kosztów za poszczególne usługi.
Usługi doraźne
Drugą metodą współpracy są usługi doraźne. Wiele firm lub osób fizycznych nie wymaga stałego wsparcia informatycznego. Oferujemy wtedy usługi doraźne. Jest to forma kożystniejsza w przypadku, wykonywania niewielkiej liczby niecyklicznych prac, np. instalacji systemu operacyjnego, założenia i konfiguracji sieci komputerowej czy instalacji sprzętu lub oprogramowania.
Najczęstsze usługi w ramach umowy serwisowej
- Audyt sprzętu i oprogramowania
- Pomoc przy wyborze najlepszych rozwiązań informatycznych
- Odnawianie infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw
- Doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
- Archiwizacja danych
- Instalacja, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firmy
- Naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego, konsultacje w zakresie możliwości i opłacalności jego modernizacji
- Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- Usuwanie wirusów komputerowych oraz zapobieganie infekcjom
- Administracja wewnętrznej sieci komputerowej
- Zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa sieciom komputerowym(w tym bezprzewodowym)
- Administracja serwerem
Najczęstsze usługi doraźne
- Instalacja przewodowych i bezprzewodowych sieci komputerowych
- Archiwizacja danych
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania
- Instalacja systemów operacyjnych (np: Windows)
- Usuwanie wirusów komputerowych oraz zapobieganie infekcjom
- Doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
Dodatkowe uwagi
Czasu reakcji na wezwanie - standardowo wynosi do 5h. Istnieje jednak możliwość indywidualnych ustaleń
Ilości bezpłatnych wizyt w miesiącu(w przypadku umowy serwisowej) - zależna od potrzeb
Administracji serwerami - zależy od złożoności infrastruktury serwerowej oraz zainstalowanych systemów operacyjnych